.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساماندهی مجتمع های شن و ماسه در مازندران ضروری است
رئیس کل دادگستری مازندران، ساماندهی مجتمع های شن و ماسه را در استان مهم و ضروری دانست.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد صبح یکشنبه در جلسه ساماندهی مجتمع شن و ماسه، وجود معدن در غرب استان مازندران را امری ضروری برشمرد و افزود: ادارات کل منابع طبیعی، محیط زیست و آب منطقه ای استان با قید فوریت، مکان مناسبی را برای احداث معدن، کارشناسی و تحویل دهند.

وی ساماندهی مجتمع های شن و ماسه استان مازندران را بسیار مهم ارزیابی و تاکید کرد: سازمان های صنعت و معدن و تجارت، محیط زیست، منابع طبیعی و مدیران اجرایی استان، توجه ویژه ای را در خصوص انتقال و بهره برداری معادن در غرب و سایر نقاط استان لحاظ کنند.

حجت الاسلام تقوی فرد تصریح کرد: عملکرد مدیران اجرایی استان در خصوص ساماندهی مجتمع های شن و ماسه تاکنون رضایت بخش نبوده است و بهبود این وضعیت باید مد نظر ویژه قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: برای ساماندهی مجتمع های شن و ماسه استان، کارگروهی به مدیریت معاون عمرانی استاندار مازندران و حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با موضوع جلسه تشکیل و با تعیین زمان بندی مناسب جهت پیگیری موضوع، در خصوص موارد مطروحه بحث و بررسی دقیق صورت گیرد.

حجت الاسلام تقوی فرد افزود: بدیهی است اقدام مدیران محترم در زمان بندی تعیین شده، نشان از قوت و ضعف عملکرد آنان خواهد بود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.